Number of the records: 1  

Podstata a východiská lojality zákazníkov

  1. Title Podstata a východiská lojality zákazníkov
    Author infoZora Trnková
    Author Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 5-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords zákazníci * lojálnosť zákazníkov * hodnota * nákup * marketing vzťahový * tovar * služby * správanie
    AnnotationPrístup k zákazníkovi nazývaný v zahraničnej literatúre ako Total loyalty marketing. Definície zákazníckej lojality a definovanie príbuzných pojmov. Popis lojality podľa Foschta. Vplyv emócií na lojalitu zákazníka k firme. Fázy procesu lojality. Meranie lojality zákazníkov. Efekty zákazníckej spokojnosti a zákazníckej lojality.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00104-007, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.