Number of the records: 1  

Public relations a ich dôležitosť pre úspech firmy na trhu

  1. Title Public relations a ich dôležitosť pre úspech firmy na trhu
    Author infoZdenka Kadeková
    Author Kadeková Zdenka
    Source document MMPF. Manažment, mzdy, právo a financie : časopis pre ekonómov, právnikov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 16, č. 23-24 (2009), s. 290-305. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2009. ISSN 1335-9568
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Keywords práca s verejnosťou * firmy
    AnnotationPublic Relations (PR) - vzťah s verejnosťou - je nástrojom komunikačnej politiky marketingového manažmentu. PR - ich funkcia a dôležitosť pri riadení spoločnosti. Činnosti oddelenia PR v podniku. PR v oblasti financií. Komunikácia spoločnosti v čase krízy a príležitostná komunikácia.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2009: 17-24

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.