Number of the records: 1  

Vybrané nástroje marketingovej komunikácie podniku

  1. Title Vybrané nástroje marketingovej komunikácie podniku
    TranslationSelected tools of the corporate`s marketing communication
    Author infoJana Lopušanová
    Author Lopušanová Jana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Source document Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords komunikácia marketingová * reklama * podpora predaja * informácie * práca s verejnosťou * marketing priamy * zákazníci * predaj * nákup
    AnnotationMarketingová komunikácia ako nástroj ovplyvňovania spotrebiteľa. Definícia marketingovej komunikácie. Ciele marketingovej komunikácie. Charakteristika komunikačnej politiky a vybraných prvkov komunikačného mixu. Public relations - PR. Klasifikácia nástrojov PR podľa akronymu PENCILS.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    References (2) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE10 00187-045, originál dokumentu

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.