Počet záznamov: 1  

Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku

  1. Názov Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí
    Autorské údajekolektív
    Ďalší autori Šimo Dušan (Recenzent)
    Hölcz Róbert (Recenzent)
    Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave
    Vydavateľské údajeBratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2009. - 92 s.
    ISBN978-80-225-2870-2
    Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
    PoznámkyVEGA 1/4582/07
    Druh dokumentuzborníky
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt
    Heslá zákazníci * značky výrobkov * médiá * maloobchod * spotrebitelia
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.2, z toho voľných 1, prezenčne 1
    Odkazy (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Signatúra840334, 840335
    Archív EPCE10 00104-001, originál dokumentu

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    840334SEKVšeobecná študovňalen prezenčne
    840335SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.