Postoje slovenských zákazníkov k CRM

  1. Názov Postoje slovenských zákazníkov k CRM
    Preklad názvuApproaches of Slovak customers to CRM concept
    Aut.údajeDagmar Lesáková
    Autorlupa Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdroj.dok.lupa Aktuální aspekty české a světové ekonomiky : seminář konaný u příležitosti mezinárodní konference LEF 2009 : Liberec 15. až 16. září 2009. S. 259-266. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, 2009. ISBN 978-80-7372-536-5
    Vyd.údajeTab.
    PoznámkyVEGA 1/4582/07. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaČeská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa systém CRM * lupa riadenie vzťahov so zákazníkmi * lupa zákazníci * lupa firmy * lupa informácie * lupa marketing * lupa výskum
    AnotáciaVýsledky empirického výskumu, ktorý hľadal odpoveď na otázky - ktoré faktory sú pre zákazníka rozhodujúce pri voľbe predávajúceho a do akej miery sú zákazníci ochotní poskytovať podnikom osobné dáta. Empirické hodnotenie bolo realizované na štyroch produktových kategóriách s vysokou angažovanosťou zákazníka: automobily, bankové produkty, poisťovacie produkty a produkty cestovného ruchu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00101-008, originál dokumentu

    článok

    článok