Podstata a východiská lojality zákazníkov

  1. Názov Podstata a východiská lojality zákazníkov
    Aut.údajeZora Trnková
    Autorlupa Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdroj.dok.lupa Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 5-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    Vyd.údajeObr.
    PoznámkyBibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa zákazníci * lupa lojálnosť zákazníkov * lupa hodnota * lupa nákup * lupa marketing vzťahový * lupa tovar * lupa služby * lupa správanie
    AnotáciaPrístup k zákazníkovi nazývaný v zahraničnej literatúre ako Total loyalty marketing. Definície zákazníckej lojality a definovanie príbuzných pojmov. Popis lojality podľa Foschta. Vplyv emócií na lojalitu zákazníka k firme. Fázy procesu lojality. Meranie lojality zákazníkov. Efekty zákazníckej spokojnosti a zákazníckej lojality.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00104-007, originál dokumentu

    článok

    článok