Mobilní marketing - bluetooth marketing

  1. Názov Mobilní marketing - bluetooth marketing
    Aut.údajePetr Červenka, Jana Naščáková
    Autorlupa Červenka Petr
    Spoluautorilupa Naščáková Jana EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF
    Zdroj.dok.lupa SEMAFOR '09 - Slovenská ekonomika, mýty a fakty o realite : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : Michalovce, 17.-18.9.2009. S. 51-57. - Košice : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2841-2
    Vyd.údajeObr.
    PoznámkyVEGA 1/0859/09. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dok.čeština
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa marketing * lupa telefón mobilný * lupa komunikácia marketingová * lupa kampane reklamné
    AnotáciaVýznam bluetooth komunikácie. Jednoduchá schéma bluetooth komunikácie. Siete bluetooth marketing. Predpoklady efektivity kampane. Bluetooth marketing je vhodný predovšetkých pre inovátorov a pre zdatnejších používateľov mobilných telefónov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00129-001, kópia plného textu

    článok

    článok