Public relations a ich dôležitosť pre úspech firmy na trhu

  1. Názov Public relations a ich dôležitosť pre úspech firmy na trhu
    Aut.údajeZdenka Kadeková
    Autorlupa Kadeková Zdenka
    Zdroj.dok.lupa MMPF. Manažment, mzdy, právo a financie : časopis pre ekonómov, právnikov, podnikateľov, podniky a organizácie. Roč. 16, č. 23-24 (2009), s. 290-305. - Bratislava : Ing. Miroslav Mračko, EPOS, 2009. ISSN 1335-9568
    Druh dok.rozpis článkov z periodík
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 659.4 - Práca s verejnosťou. Public relations
    Heslálupa práca s verejnosťou * lupa firmy
    AnotáciaPublic Relations (PR) - vzťah s verejnosťou - je nástrojom komunikačnej politiky marketingového manažmentu. PR - ich funkcia a dôležitosť pri riadení spoločnosti. Činnosti oddelenia PR v podniku. PR v oblasti financií. Komunikácia spoločnosti v čase krízy a príležitostná komunikácia.
    Báza dátČLÁNKY - EKO-INDEX
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 17-24

    článok

    článok