Cenový manažment firmy a cena

  1. Názov Cenový manažment firmy a cena
    Preklad názvuCompany`s price management and price
    Aut.údajeJakub Kintler
    Autorlupa Kintler Jakub EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdroj.dok.lupa Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. S. [1-4]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 338.5 - Ceny. Tvorba cien. Druhy cien
    Heslálupa ceny * lupa tvorba cien * lupa manažment * lupa financie * lupa marketing * lupa hodnota * lupa kvalita * lupa náklady * lupa zisk
    AnotáciaVýznam a miesto cenového manažmentu firmy. Cenový manažment ako spojnica medzi zabezpečením podnikových cieľov v oblasti financií a marketingových cieľov. Podstata a význam ceny. Chápanie ceny z viacerých hľadísk.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Odkazylupa (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00187-035, originál dokumentu

    článok

    článok