Komunikačné stratégie finančných korporácií : antikrízový aspekt

  1. Názov Komunikačné stratégie finančných korporácií : antikrízový aspekt
    Aut.údajeEmília Krajňáková
    Autorlupa Krajňáková Emília Technická univerzita v Košiciach
    Zdroj.dok.lupa Finančné trhy : odborný mesačník pre teóriu a prax finančných trhov. Č. Január (2010). - Bratislava : Derivát, 2010. ISSN 1336-5711
    PoznámkyPopis urobený: 20.1. 2010. - Názov z titulnej obrazovky. - Verejne dostupný zdroj. - Požaduje sa Microsoft Internet Explorer
    Druh dok.rozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 336.76 - Burzovníctvo. Peňažný trh
    Heslálupa trh finančný * lupa kríza finančná * lupa kvalita * lupa komunikácia * lupa korporácie
    AnotáciaPohľad na finančnú krízu, ktorá vytvorila priaznivé predpoklady pre hodnotenie kvality korporačných komunikácií, umožnila preveriť, nakoľko korporácie sú schopné prispôsobiť svoju informačnú politiku k nepriaznivým trhovým podmienkam.
    URLhttp://www.derivat.sk/files/2010casopis/2010Jan1HotKrajnakova.doc
    Báza dátČLÁNKY - EKO-INDEX
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: Január

    článok

    článok