Obsahová analýza ako vedecká metóda v personálnom marketingu

  1. Názov Obsahová analýza ako vedecká metóda v personálnom marketingu
    Preklad názvuContent analysis as science method in personal marketing
    Aut.údajeLenka Klimentová
    Autorlupa Klimentová Lenka EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdroj.dok.lupa Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    Vyd.údajeTab.
    PoznámkyVEGA 1/4591/07. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 303 - Metódy spoločenských vied
    Heslálupa analýza obsahová * lupa marketing personálny * lupa zdroje ľudské * lupa pracovníci
    AnotáciaObsahová analýza - kvantitatívno-kvalitatívna analýza a jej široké použitie. Analýza informácií. Obsahová analýza ako štruktúrovaná analyticko-dokumentačná technika. Použitie obsahovej analýzy. Postup obsahovej analýzy. Personálny marketing. Nástroje personálneho marketingu. Obsahová analýza v personálnom marketingu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00187-037, originál dokumentu

    článok

    článok