Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů

  1. Názov Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů
    Aut.údajeDavid Vít
    Autorlupa Vít David
    Zdroj.dok.lupa Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 4 (2009), s. 17-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z periodík
    Jazyk dok.čeština
    KrajinaČeská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa výskum marketingový * lupa dotazníky * lupa segmentácia trhu * lupa analýza zhluková
    AnotáciaMožnosti využitia prostriedkov zhlukovej analýzy v procese segmentácie trhu a demonštrácia možných úskalí, vychádzajúcich z navrhov marketingových dotazníkov.Túto činnosť nemožno ponechať na štatistikovi bez hlbokých znalostí marketingovej problematiky. Výsledky zhlukovej analýzy dát z marketingových dotazníkov sú veľmi cennou pomôckou, ktorá marketérom poskytuje informácie o štruktúre zákazníckych preferencií a tým uľahčuje nájsť optimálne trhové segmenty.
    Báza dátČLÁNKY - EKO-INDEX
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1-4

    článok

    článok