Negativní volební kampaně a jejich efektivita

  1. Názov Negativní volební kampaně a jejich efektivita
    Aut.údajeJaroslav Světlík
    Autorlupa Světlík Jaroslav
    Zdroj.dok.lupa Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 3 (2009), s. 11-13. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z periodík
    Jazyk dok.čeština
    KrajinaČeská republika
    Systematikalupa 659.1 - Propagácia. Reklama
    Heslálupa kampane volebné * lupa marketing * lupa politika * lupa reklama
    AnotáciaStratégia súčasných volebných kampaní je založená čím ďalej, tým viac na negatívnej reklame, ktorej hlavným cieľom je vytvoriť negatívny image politického oponenta. Negatíva, ktoré negatívnu volebnú kampaň sprevádzajú - bumerang efekt, negativizmus, apatia. Efektívnosť negatívnych volebných kampaní.
    Báza dátČLÁNKY - EKO-INDEX
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2009: 1-4

    článok

    článok