Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov

  1. Názov Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov
    Preklad názvuMeaning and possibilities communication utilization in marketing policy of small and medium enterprises
    Aut.údajeStanislava Deáková
    Autorlupa Deáková Stanislava EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdroj.dok.lupa Zhodnotenie zmien v podmienkach podnikania a v hospodárení malých a stredných podnikov v dôsledku integrácie II.. S. 27 - 35. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2885-6
    PoznámkyVEGA 1/0330/08. - Res. angl. Biblogr. odkazy. - príspevok vznikol v nadväznosti na výstup grantovej úlohy MŠ SR VEGA 1/0330/08 na EU v Bratislave
    Druh dok.rozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa komunikácia marketingová * lupa marketing strategický * lupa podnik malý * lupa podnik stredný * lupa nástroje marketingové * lupa konkurencia trhová
    AnotáciaKonkurenčné prostredie trhov a cieľ marketingovej komunikácie. Marketingové plány a nástroje. Marketingová analýza ako východisko marketingovej stratégie. Nástroje komunikačného mixu. Zákazník v centre pozornosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00147-004, originál dokumentu

    článok

    článok