Využívanie reklamy v období finančnej krízy

  1. Názov Využívanie reklamy v období finančnej krízy
    Preklad názvuUtilization of advertising in time of financial crisis
    Aut.údajeZuzana Michalcová
    Autorlupa Michalcová Zuzana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdroj.dok.lupa Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. S. [1-6]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    Vyd.údajeTab.
    PoznámkyIGMVP 2318160. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa reklama * lupa kampane reklamné * lupa komunikácia marketingová * lupa marketing mix * lupa zdaňovanie * lupa dane z príjmov * lupa kríza finančná
    AnotáciaKomunikačná politika podniku. Marketingová komunikácia a marketingový mix. Reklama - charakteristika, úloha. Identifikačná reklamná kampaň a informačná reklamná kampaň. Reklama na Slovensku a v zahraničí. Prehodnotenie komunikačných mixov podnikov v súčasnom období finančnej krízy. Reklamné kampane a otázka zdaňovania.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00187-050, originál dokumentu

    článok

    článok