Počet záznamov: 1
Využívanie reklamy v období finančnej krízy
Názov Využívanie reklamy v období finančnej krízy Preklad názvu Utilization of advertising in time of financial crisis Autorské údaje Zuzana Michalcová Autor Michalcová Zuzana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. S. [1-6]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1 Výstup z projektu IGP 2318160 Ekonomické a manažérske aspekty konkurencieschopnosti a tvorby hodnoty podnikov
Poznámky 2318160 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá reklama * kampane reklamné * komunikácia marketingová * marketing mix * zdaňovanie * dane z príjmov * kríza finančná Anotácia Komunikačná politika podniku. Marketingová komunikácia a marketingový mix. Reklama - charakteristika, úloha. Identifikačná reklamná kampaň a informačná reklamná kampaň. Reklama na Slovensku a v zahraničí. Prehodnotenie komunikačných mixov podnikov v súčasnom období finančnej krízy. Reklamné kampane a otázka zdaňovania. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00187-050, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1