The congruence of the sponsors' objectives with the sponsorship objectives understood by the sample of consumers

  1. Názov The congruence of the sponsors' objectives with the sponsorship objectives understood by the sample of consumers
    Aut.údajeKamila Rubaninská
    Autorlupa Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdroj.dok.lupa Scientia Iuventa 2009 : medzinárodná doktorandská konferencia : proceedings of reviewed papers from international scientific conference of PhD. students. S. [1-6]. - Banská Bystrica : Centrum rozvoja doktorandov Ekonomickej fakulty UMB v Banskej Bystrici, 2009. ISBN 978-80-8083-793-8
    Vyd.údajeSch., tab.
    Poznámky2316063/08. - Res. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dok.angličtina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 336.1/.5 - Verejné financie. Štátne financie. Rozpočty
    Heslálupa sponzorovanie * lupa lojálnosť zákazníkov * lupa imidž * lupa Slovensko
    AnotáciaZámery sponzorstva z pohľadu sponzora a z pohľadu spotrebiteľa. Sponzorstvo na Slovensku. Formulácia problému. Cieľ, materiály a metodológia. Výsledky a diskusia.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00130-005, originál dokumentu

    článok

    článok