Strategický význam riadenia subkultúr v podniku

  1. Názov Strategický význam riadenia subkultúr v podniku
    Preklad názvuStrategic merit of subcultures management in corporation
    Aut.údajeHana Roháľová-Ilkivová
    Autorlupa Roháľová-Ilkivová Hana EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM
    Zdroj.dok.lupa Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. S. [1-6]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslálupa kultúra podniková * lupa riadenie podnikové * lupa vedenie ľudí * lupa vedenie podniku * lupa manažéri * lupa zamestnanci * lupa hodnota * lupa konflikty
    AnotáciaPodnikovú kultúru treba chápať ako niečo, čo vytvára spojenie medzi ľuďmi. Spolužitie je možné len vtedy, keď majú ľudia niečo spoločné. Túto funkciu spĺňa podniková kultúra, ktorá stabilizuje a posilňuje chod podniku. Homogénna podniková kultúra existuje len v začiatkoch podnikania, ak vôbec, a skôr sú typické heterogénne kultúry so subkultúrami. Proces riadenia subkultúr nie je jednoduchý a je nutné pre manažérov, aby boli skúsení, aby mali cit pre podnikové prostredie a medziľudské vzťahy. Len tak môžu pozerať na subkultúry ako na prirodzené časti podniku a viesť ich cielene istým smerom.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00187-060, originál dokumentu

    článok

    článok