Vplyv globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníctve

  1. Názov Vplyv globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníctve
    Preklad názvuEffect of globalization to marketing strategy in sugar industry
    Aut.údajeMartina Špilová
    Autorlupa Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdroj.dok.lupa Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    Vyd.údajeTab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov z elektronických zdrojov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 663/664 - Potravinárstvo
    Heslálupa cukrovarníctvo * lupa cukor * lupa holding * lupa marketing * lupa stratégia marketingová * lupa marketing mix * lupa komunikácia marketingová
    AnotáciaMarketing a marketingová stratégia podniku - charakteristika. Marketingové nástroje. Marketingový mix - 4 P (produkt, cena, distribúcia a umiestnenie, marketingová komunikácia). Cukor a jeho história. Pozadie reformy v cukrovarníctve. Ciele reformy. Dopad reformy na ceny cukru vo svete. Skúmanie vplyvu reformy na spoločnosť Agrana - príklad cukrovarníckeho priemyslu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Odkazylupa (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00187-072, originál dokumentu

    článok

    článok