K niektorým termínom v teórii a v praxi marketingu

  1. Názov K niektorým termínom v teórii a v praxi marketingu
    Aut.údajeKristína Viestová, Jana Štofilová
    Autorlupa Viestová Kristína
    Spoluautorilupa Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdroj.dok.Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. S. 245-249. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., 2009. ISBN 978-80-89241-33-0
    Vyd.údajeTab.
    PoznámkyRes. angl. Bibliogr. odkazy
    Druh dok.rozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dok.slovenčina
    KrajinaSlovenská republika
    Systematikalupa 339.138 - Marketing
    Heslálupa marketing * lupa teória a prax * lupa marketing sieťový * lupa pojmy * lupa definície
    AnotáciaObsah termínov marketing, holistický marketing, osvietenecký marketing, mobilný marketing, marketing orientovaný na spotrebiteľa, marketing po telefóne, sieťový marketing. Komparácia obsahu definícií vybraných termínov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ EU
    Archív EPCE10 00180-001, kópia plného textu

    článok

    článok