Počet záznamov: 1
Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů
Názov Vliv marketingového dotazování na identifikaci tržních segmentů Autorské údaje David Vít Autor Vít David Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 4 (2009), s. 17-19. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá výskum marketingový * dotazníky * segmentácia trhu * analýza zhluková Anotácia Možnosti využitia prostriedkov zhlukovej analýzy v procese segmentácie trhu a demonštrácia možných úskalí, vychádzajúcich z návrhov marketingových dotazníkov. Túto činnosť nemožno ponechať na štatistikovi bez hlbokých znalostí marketingovej problematiky. Výsledky zhlukovej analýzy dát z marketingových dotazníkov sú veľmi cennou pomôckou, ktorá marketérom poskytuje informácie o štruktúre zákazníckych preferencií a tým uľahčuje nájsť optimálne trhové segmenty. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-4
článok
Počet záznamov: 1