Počet záznamov: 1
Podstata a východiská lojality zákazníkov
SYS 0108369 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220803084941.0 100 $a 20100108d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Podstata a východiská lojality zákazníkov $f Zora Trnková 330 $a Prístup k zákazníkovi nazývaný v zahraničnej literatúre ako Total loyalty marketing. Definície zákazníckej lojality a definovanie príbuzných pojmov. Popis lojality podľa Foschta. Vplyv emócií na lojalitu zákazníka k firme. Fázy procesu lojality. Meranie lojality zákazníkov. Efekty zákazníckej spokojnosti a zákazníckej lojality. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0107884 $1 010 $a 978-80-225-2870-2 $1 200 1 $a Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku $e zborník vedeckých statí $f kolektív $v S. 5-23 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 92 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup 610 1-
$9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005745 $a služby 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0014171 $a Trnková $b Zora $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100108 $g AACR2
Počet záznamov: 1