Počet záznamov: 1  

Podstata a východiská lojality zákazníkov

  1. SYS0108369
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220803084941.0
    100
      
    $a 20100108d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Podstata a východiská lojality zákazníkov $f Zora Trnková
    330
      
    $a Prístup k zákazníkovi nazývaný v zahraničnej literatúre ako Total loyalty marketing. Definície zákazníckej lojality a definovanie príbuzných pojmov. Popis lojality podľa Foschta. Vplyv emócií na lojalitu zákazníka k firme. Fázy procesu lojality. Meranie lojality zákazníkov. Efekty zákazníckej spokojnosti a zákazníckej lojality.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0107884 $1 010 $a 978-80-225-2870-2 $1 200 1 $a Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku $e zborník vedeckých statí $f kolektív $v S. 5-23 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 92 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002304 $a hodnota
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0033206 $a marketing vzťahový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006575 $a tovar
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005745 $a služby
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005919 $a správanie
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014171 $a Trnková $b Zora $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100108 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.