Počet záznamov: 1
Která polovina letí z okna?
SYS 0108462 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231019093917.3 100 $a 20100111a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a cze 102 $a CZ 200 1-
$a Která polovina letí z okna? $f Petr Hantych 330 $a Ako objektívne hodnotiť efektivitu. Skúsenosti spoločnosti Unilever s regresným modelovaním. Ako pôsobia prvky marketingového mixu na značku. Stanovenie ROI (Return on investment) jednotlivých častí marketingového mixu. Ako to vyzerá v praxi. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0165097 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 5, č. 12 (Prosinec 2009), s. 28-30 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002544 $a investície 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003392 $a modelovanie 675 $a 330.13 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000063 $x Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty 700 -1
$3 eu_un_auth*0033379 $a Hantych $b Petr $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100111 $g AACR2
Počet záznamov: 1