Počet záznamov: 1  

Public relations a ich dôležitosť pre úspech firmy na trhu

  1. SYS0108675
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20230927074824.4
    100
      
    $a 20100114a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Public relations a ich dôležitosť pre úspech firmy na trhu $f Zdenka Kadeková
    330
      
    $a Public Relations (PR) - vzťah s verejnosťou - je nástrojom komunikačnej politiky marketingového manažmentu. PR - ich funkcia a dôležitosť pri riadení spoločnosti. Činnosti oddelenia PR v podniku. PR v oblasti financií. Komunikácia spoločnosti v čase krízy a príležitostná komunikácia.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164838 $1 011 $a 1335-9568 $1 200 1 $a MMPF. Manažment, mzdy, právo a financie $e časopis pre ekonómov, právnikov, podnikateľov, podniky a organizácie $v Roč. 16, č. 23-24 (2009), s. 290-305 $1 210 $a Bratislava $c Ing. Miroslav Mračko, EPOS $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004711 $a práca s verejnosťou
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    675
      
    $a 659.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000354 $x Práca s verejnosťou. Public relations
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0033404 $a Kadeková $b Zdenka $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100114 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.