Počet záznamov: 1
Poňatie štruktúry organizácie školy z pohľadu riaditeľov škôl
SYS 0108780 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231127101816.9 100 $a 20100115a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Poňatie štruktúry organizácie školy z pohľadu riaditeľov škôl $e vytvárať adekvátnu organizačnú štruktúru $h (1.) $f Kinga Horváthová 330 $a Vonkajšie a vnútorné prostredie organizácie školy. Škola ako dynamický sociálny systém. Tóth (1997) a Mareš (2000) uvádzajú štyri faktory kategorizácie vplývajúce na rozvoj školy. Výskum názorov riaditeľov škôl. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164813 $1 011 $a 1336-9849 $1 200 1 $a Manažment školy v praxi $e odborný mesačník pre manažment škôl, školských a predškolských zariadení $v Č. 12 (2009), s. 15 - 17 $1 210 $a Bratislava $c IURA EDITION $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006337 $a štruktúra organizačná 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006254 $a školy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005436 $a riaditelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006153 $a sústava výchovno-vzdelávacia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002921 $a koordinácia 675 $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie 700 -1
$3 eu_un_auth*0026667 $a Horváthová $b Kinga $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100115 $g AACR2
Počet záznamov: 1