Počet záznamov: 1
Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente
SYS 0108862 LBL $$$$$nlm$$22$$$$$$$$450$ 005 20240611074116.1 010 $a 978-80-225-2876-4 100 $a 20100118$2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 135 $a do 200 1-
$a Experimentálna mikroekonómia a jej aplikácia v marketingovom manažmente $b elektronický zdroj $e zborník charakteru vedeckej monografie k vedeckému projektu VEGA č. 1/0493/08 v redakcii Vandy Lieskovej $f v redakcii Vandy Lieskovskej 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 215 $a CD-ROM 301 $a VEGA 1/0493/08 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003355 $a mikroekonomika 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002067 $a experimenty 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003188 $a manažment 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 675 $a 330.101.542 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000060 $x Mikroekonomika 702 -1
$3 eu_un_auth*p0048952 $a Lieskovská $b Vanda $f 1961- $p EUBPHFKMR $9 100 $4 340 $T Katedra marketingu a obchodu PHF 710 02
$3 eu_un_auth*k0001139 $a Ekonomická univerzita v Bratislave $b Podnikovohospodárska fakulta so sídlom v Košiciach $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100118 $g AACR2
Počet záznamov: 1