Počet záznamov: 1
Sponsorship effectivness and its impact on consumers' attitudes
SYS 0108895 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220810082035.0 100 $a 20100119d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a eng $d eng 102 $a CZ 200 1-
$a Sponsorship effectivness and its impact on consumers' attitudes $f Kamila Rubaninská 301 $a 2316063/08 330 $a Prieskum v oblasti problematiky sponzorstva. Sponzorstvo ako nástroj marketingovej komunikácie. Cieľ a metodológia. Výsledky. Vnímanie sponzorstva. Spotrebitelia a sponzorstvo. Diskusia a závery. 463 -1
$1 010 $a 978-80-210-4815-7 $1 200 1 $a New economic challenges $e 1st international PhD students conference, Brno, 21.1. - 22.1. 2009 $v S. 461-467 $1 210 $a Brno $c Masaryk University $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003292 $a metodológia 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100119 $g AACR2
Počet záznamov: 1