Počet záznamov: 1  

Sponsorship effectivness and its impact on consumers' attitudes

  1. SYS0108895
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20220810082035.0
    100
      
    $a 20100119d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Sponsorship effectivness and its impact on consumers' attitudes $f Kamila Rubaninská
    301
      
    $a 2316063/08
    330
      
    $a Prieskum v oblasti problematiky sponzorstva. Sponzorstvo ako nástroj marketingovej komunikácie. Cieľ a metodológia. Výsledky. Vnímanie sponzorstva. Spotrebitelia a sponzorstvo. Diskusia a závery.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-80-210-4815-7 $1 200 1 $a New economic challenges $e 1st international PhD students conference, Brno, 21.1. - 22.1. 2009 $v S. 461-467 $1 210 $a Brno $c Masaryk University $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005873 $a sponzorovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001924 $a efektívnosť
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004552 $a postoje
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003292 $a metodológia
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0014170 $a Rubaninská $b Kamila $4 070 $p EUBOBFKMA $9 100 $T Katedra marketingu OBF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100119 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.