Počet záznamov: 1  

Negativní volební kampaně a jejich efektivita

  1. SYS0109040
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231114080223.9
    100
      
    $a 20100121a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Negativní volební kampaně a jejich efektivita $f Jaroslav Světlík
    330
      
    $a Stratégia súčasných volebných kampaní je založená čím ďalej, tým viac na negatívnej reklame, ktorej hlavným cieľom je vytvoriť negatívny image politického oponenta. Negatíva, ktoré negatívnu volebnú kampaň sprevádzajú - bumerang efekt, negativizmus, apatia. Efektívnosť negatívnych volebných kampaní.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0164817 $1 011 $a 1211-5622 $1 200 1 $a Marketing & komunikace $v Roč. 19, č. 3 (2009), s. 11-13 $1 210 $a Praha $c Česká marketingová společnost $d 2009
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002651 $a kampane volebné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004417 $a politika
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022262 $a Světlík $b Jaroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100121 $g AACR2
Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.