Počet záznamov: 1
Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov
SYS 0109049 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20220929064800.5 100 $a 20100121a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov $f Stanislava Deáková 301 $a VEGA 1/0330/08 327 $a príspevok vznikol v nadväznosti na výstup grantovej úlohy MŠ SR VEGA 1/0330/08 na EU v Bratislave 330 $a Konkurenčné prostredie trhov a cieľ marketingovej komunikácie. Marketingové plány a nástroje. Marketingová analýza ako východisko marketingovej stratégie. Nástroje komunikačného mixu. Zákazník v centre pozornosti. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0108047 $1 010 $a 978-80-225-2885-6 $1 200 1 $a Zhodnotenie zmien v podmienkach podnikania a v hospodárení malých a stredných podnikov v dôsledku integrácie II. $f Elena Šúbertová a kolektív $v S. 27 - 35 $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009 $1 215 $a 106 s. [7,78 AH] 541 1-
$a Meaning and possibilities communication utilization in marketing policy of small and medium enterprises 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003228 $a marketing strategický 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004308 $a podnik stredný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003627 $a nástroje marketingové 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002845 $a konkurencia trhová 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*0012820 $a Deáková $b Stanislava $f 1974- $p EUBFPMKPO $9 100 $4 070 $T Katedra podnikovohospodárska FPM 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100121 $g AACR2
Počet záznamov: 1