Počet záznamov: 1
K niektorým termínom v teórii a v praxi marketingu
SYS 0109357 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20240502072216.8 100 $a 20100127d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a K niektorým termínom v teórii a v praxi marketingu $f Kristína Viestová, Jana Štofilová 330 $a Obsah termínov marketing, holistický marketing, osvietenecký marketing, mobilný marketing, marketing orientovaný na spotrebiteľa, marketing po telefóne, sieťový marketing. Komparácia obsahu definícií vybraných termínov. 463 -1
$1 010 $a 978-80-89241-33-0 $1 200 1 $a Marketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod $d Marketing and trade 2009 $e vedecký zborník $f Zostavovateľ: Mikuláš Šupín $g Recenzenti: Mikuláš Šupín a kol. $v S. 245-249 $1 210 $a Zvolen $c Bratia Sabovci s.r.o. $d 2009 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006459 $a teória a prax 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003225 $a marketing sieťový 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004404 $a pojmy 610 1-
$9 eu_un_auth*0002940 $a definície 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0029231 $a Viestová $b Kristína $9 50 $4 070 701 -1
$3 eu_un_auth*p0048803 $a Štofilová $b Jana $p EUBOBFKMA $9 50 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100127 $g AACR2
Počet záznamov: 1