Počet záznamov: 1  

Co dál se spokojeností zákazníků?

  1. Názov Co dál se spokojeností zákazníků?
    Autorské údajeVladimír Votápek
    Autor Votápek Vladimír
    Zdrojový dokument Bankovnictví : měsíčník vydavatelství Economia. Roč. 17, č. 12 (2009), s. 18 - 19. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1212-4273
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá služby bankové * Česko * banky * bankovníctvo retailové * nástroje bankové * služby finančné * spokojnosť zákazníkov
    AnotáciaSpokojnosť zákazníkov so službami bánk v ČR. Finančná kríza a vplyv na zákazníka. Image, očakávanie, kvalita produktov, kvalita služieb, vnímané hodnoty služieb a produktov. Pojem " value for money". Model EPSI a možnosti manažmentu bánk.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 8-12 + 2 príl.

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.