Počet záznamov: 1  

Podstata a východiská lojality zákazníkov

  1. Názov Podstata a východiská lojality zákazníkov
    Autorské údajeZora Trnková
    Autor Trnková Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí. S. 5-23. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2870-2
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * hodnota * nákup * marketing vzťahový * tovar * služby * správanie
    AnotáciaPrístup k zákazníkovi nazývaný v zahraničnej literatúre ako Total loyalty marketing. Definície zákazníckej lojality a definovanie príbuzných pojmov. Popis lojality podľa Foschta. Vplyv emócií na lojalitu zákazníka k firme. Fázy procesu lojality. Meranie lojality zákazníkov. Efekty zákazníckej spokojnosti a zákazníckej lojality.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00104-007, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.