Počet záznamov: 1  

Společná řeč mladé generace a nových forem prodeje

  1. Názov Společná řeč mladé generace a nových forem prodeje
    Autorské údajeOndřej Novák
    Autor Novák Ondřej
    Zdrojový dokument Marketing & komunikace. Roč. 19, č. 3 (2009), s. 6-7. - Praha : Česká marketingová společnost, 2009. ISSN 1211-5622
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentučeština
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 681.3.004.14 - Využitie počítačov
    Heslá internet * nákup * obchod elektronický * Česko
    AnotáciaČlánok vychádza z dát získaných dlhodobým výskumom spoločnosti Factum Invenio, ktorá sa zaoberá využívaním a dostupnosťou informačných a komunikačných technológií a online nakupovaním.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2009: 1-4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.