Počet záznamov: 1  

Sponsorship effectivness and its impact on consumers' attitudes

  1. Názov Sponsorship effectivness and its impact on consumers' attitudes
    Autorské údajeKamila Rubaninská
    Autor Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentNew economic challenges : 1st international PhD students conference, Brno, 21.1. - 22.1. 2009. S. 461-467. - Brno : Masaryk University, 2009. ISBN 978-80-210-4815-7
    Poznámky2316063/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaČeská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá sponzorovanie * firmy * komunikácia marketingová * efektívnosť * spotrebitelia * postoje * metodológia
    AnotáciaPrieskum v oblasti problematiky sponzorstva. Sponzorstvo ako nástroj marketingovej komunikácie. Cieľ a metodológia. Výsledky. Vnímanie sponzorstva. Spotrebitelia a sponzorstvo. Diskusia a závery.
    Kategória EPCPublikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00151-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.