Počet záznamov: 1  

Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov

  1. Názov Význam možnosti využitia nástrojov komunikácie v marketingovej stratégii malých a stredných podnikov
    Preklad názvuMeaning and possibilities communication utilization in marketing policy of small and medium enterprises
    Autorské údajeStanislava Deáková
    Autor Deáková Stanislava EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Zhodnotenie zmien v podmienkach podnikania a v hospodárení malých a stredných podnikov v dôsledku integrácie II.. S. 27 - 35. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2885-6
    PoznámkyVEGA 1/0330/08. - príspevok vznikol v nadväznosti na výstup grantovej úlohy MŠ SR VEGA 1/0330/08 na EU v Bratislave
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá komunikácia marketingová * marketing strategický * podnik malý * podnik stredný * nástroje marketingové * konkurencia trhová
    AnotáciaKonkurenčné prostredie trhov a cieľ marketingovej komunikácie. Marketingové plány a nástroje. Marketingová analýza ako východisko marketingovej stratégie. Nástroje komunikačného mixu. Zákazník v centre pozornosti.
    Kategória EPCVedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00147-004, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.