Počet záznamov: 1  

Vplyv globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníctve

  1. Názov Vplyv globalizácie na marketingové stratégie v cukrovarníctve
    Preklad názvuEffect of globalization to marketing strategy in sugar industry
    Autorské údajeMartina Špilová
    Autor Špilová Martina EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Zdrojový dokument Ekonomika, financie a manažment podniku III. : medzinárodná vedecká konferencia doktorandov Fakulty podnikového manažmentu EU v Bratislave : Bratislava, 5.11.2009. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu EU, 2009. ISBN 978-80-225-2851-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 663/664 - Potravinárstvo
    Heslá cukrovarníctvo * cukor * holding * marketing * stratégia marketingová * marketing mix * komunikácia marketingová
    AnotáciaMarketing a marketingová stratégia podniku - charakteristika. Marketingové nástroje. Marketingový mix - 4 P (produkt, cena, distribúcia a umiestnenie, marketingová komunikácia). Cukor a jeho história. Pozadie reformy v cukrovarníctve. Ciele reformy. Dopad reformy na ceny cukru vo svete. Skúmanie vplyvu reformy na spoločnosť Agrana - príklad cukrovarníckeho priemyslu.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00187-072, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.