Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 1150  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0000452^"
  1. BACULÁKOVÁ, Kristína. Kreatívny priemysel v EÚ: Nové výzvy v ére post-covidu : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 54 s. ISBN 978-80-225-5126-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. GREŠŠ, Martin. Postavenie Indie vo svetovej ekonomike : inauguračná prednáška : odbor inauguračného konania: obchod a marketing (v odbore ekonómia a manažment). 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 96 s. ISBN 978-80-225-5137-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave [elektronický zdroj]. - Spracovaný v EKO-INDEX, Recenzovaný, Registrovaný: Index Copernicus. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave. 4x ročne. Dostupné na : <https://scb.euba.sk/index.php/pages> ISSN 1339-3081.
    elektronický časopis

    elektronický časopis

  4. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Compiled by: Ivan Hlavatý ; reviewers: Jarolím Antal, Eduard Baumöhl ... [et al.]. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 289 s. [21,72 AH]. ISBN 978-80-225-5064-2.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  5. KUCHTA, Martin. Strategické aspekty zdrojov návštevnosti webstránok : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 63 s. ISBN 978-80-225-5108-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. RICHNÁK, Patrik. Vízie, iniciatívy a perspektívy elektromobility a jej vplyv na predajcov osobných automobilov na Slovensku v dynamike nízkouhlíkovej dopravy : habilitačná prednáška : odbor habilitačného konania a inauguračného konania: Obchod a marketing v odbore ekonómia a manažment. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 146 s. ISBN 978-80-225-5098-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  7. MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists : December 8, 2023, Bratislava, Slovak Republic. Compiled by: Ivan Hlavatý ; reviewers: Dana Benešová, Peter Červenka, Miroslava Čukanová ... [et al.]. 1st Edition. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 297 s. [20,54 AH]. ISBN 978-80-225-5112-0.
  8. JAROSSOVÁ, Malgorzata Agnieszka. Manažment kvality. Recenzenti: Renáta Benda-Prokeinová, Vladimír Rudy. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 184 s. [13,364 AH]. ISBN 978-80-225-5062-8. [Počet ex. : 22, z toho voľných 16, prezenčne 2]
  9. ZORKÓCIOVÁ, Otília et al. Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja. Recenzenti: Judita Táncošová, Saleh Mothana Obadi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 363 s. [26,214 AH]. KEGA 003EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5119-9. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  10. MICHÁLKOVÁ, Anna et al. Economics of Tourism. Regional Aspects. Reviewers: Ilze Medne, Anna Jęczmyk, Monika Naďová Krošláková, Martina Özoğlu. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2023. 138 s. [11,88 AH]. KEGA 034EU-4/2020. ISBN 978-80-7556-121-3.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.