Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 163  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0029231^"
  1. LIESKOVSKÁ, Vanda. [Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu]. In Podniková revue : vedecký časopis Podnikovohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave so sídlom v Košiciach. - Košice : Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach, 2015. ISSN 1335-9746, 2015, roč. 14, č. 33, s. 124-125. Recenzia na: Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu / Kristína Viestová ; recenzovali: Viera Cibáková, Vanda Lieskovská, Jan W. Wiktor. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. - ISBN 978-80-8168-119-6.
    článok

    článok

  2. IVANIČKA, Koloman et al. Trvalá udržateľnosť inovácií v rozvoji Slovenska. Recenzovali: Peter Čajka, Oskar Krejčí ... [et al.]. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 309 s. Ekonómia. GA IG 3/2012. ISBN 978-80-8168-036-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8168-119-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Cestovný ruch, technika služieb, delegát a sprievodca. Recenzenti: Marián Bujna, Kristína Viestová. 3. dopl. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2014. 475 s. [23,8 AH]. ISBN 978-80-225-3948-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 0, prezenčne 1, dĺžka fronty rezervácií 1]
  5. VIESTOVÁ, Kristína. Boli chrámami moderného obchodovania. In Obchod : maloobchod, veľkoobchod, distribúcia. - Bratislava : MAFRA, 2013. ISSN 1335-2008, máj 2013, roč. 18, č. 5, s. 15.
    článok

    článok

  6. VIESTOVÁ, Kristína. City marketing a marketing obchodu. In Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5, s. 297-302. VEGA 2/0091/09.
    článok

    článok

  7. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Cestovný ruch, technika služieb, delegát a sprievodca. Recenzenti: Kristína Viestová, Mikuláš Milko. 2. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. 471 s. ISBN 978-80-225-3237-2. [Počet ex. : 3, z toho voľných 3, prezenčne 0]
  8. Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. Kolektív autorov ; zost. Lucia Horňáková, Mária Vasiľová. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 117 s. IGM 2316069/10. ISBN 978-80-225-3124-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  9. VIESTOVÁ, Kristína. Príspevok k teórii marketingu miesta. In Ekonomický a sociálny rozvoj Slovenska : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie : komunálna reforma, spravovanie a manažovanie, trendy vo verejnom živote, regionálny rozvoj : Bratislava 25. novembra 2010. - Bratislava : crr, 2010. ISBN 978-80-970495-4-6, s. 728-736. VEGA 2/0091/09.
    článok

    článok

  10. NOVACKÁ, Ľudmila et al. Cestovný ruch, technika služieb, delegát a sprievodca. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. 458 s. [28,31 AH]. ISBN 978-80-225-2982-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.