Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 505  
Vaša otázka: Heslá = "ciele podnikové"
  1. REHÁKOVÁ, Helena. Riadenie zmien v krutých časoch. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 4/2009, roč. 14, zoš. 55, s. 13 - 17.
    článok

    článok

  2. BURGER, Ivan. Výzva produktivity a konkurencieschopnosti: : tri piliere výkonnosti podnikových lídrov. In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2009. ISSN 1335-1729, 4/2009, roč. 14, zoš. 55, s. 19 - 24.
    článok

    článok

  3. PAKŠIOVÁ, Renáta. Pozadie zmien vykazovania udržateľnosti podnikateľov v súčasnosti. In Dane a účtovníctvo v praxi : odborný mesačník. - Bratislava : Wolters Kluwer, 2024. ISSN 1335-7034, 2024, roč. 29, č. 1, s. 38-40.
    článok

    článok

  4. URBANCOVÁ, Hana - ZUZÁK, Roman. The Ensuring Knowledge Continuity for Support of Sustainable Business. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2023. ISSN 0013-3035, 2023, roč. 71, č. 4-5, s. 343-366.
    článok

    článok

  5. Generačná výmena v praxi: Ako úspešne odovzdať riadenie rodinnej firmy? 1. vydanie. Bratislava : Slovak Business Agency, 2023. 95 s. ISBN 978-80-99933-10-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  6. MAŤO, Vladimír. Zelená logistika prináša prestíž aj konkurenčnú výhodu. In Systémy logistiky. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2023. ISSN 1214-4827, Júl-September 2023, roč. 19, č. 96, (2023.
    článok

    článok

  7. DUHÁČEK ŠEBESTOVÁ, Jarmila - ČEMERKOVÁ, Šárka - DZIEŃDZIORA, Joanna. Challenges of Business Management in the Phase of Crisis Period. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X, 2023, roč. 23, č. 1, s. 106-117.
    článok

    článok

  8. FLORES, Raúl Martínez. A Qualitative Study on Sustainable Marketing and Strategy Applied to Creation of Value According to SDG’s 2030. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2022. ISSN 1338-7944, 2022, roč. 17, č. 4, s. 14-22.
    článok

    článok

  9. BOLEK, Vladimír. Bariéry implementácie metodík a štandardov IT Governance. In Manažment informačných technológií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-5000-0, s. 27-36. VEGA 1/0388/20.
    článok

    článok

  10. FOLTÍNOVÁ, Ľubica - DUBCOVÁ, Gabriela - KISSOVÁ, Jana. Sustainability and Ethical Behavior of Companies in the Field of Environmental Protection in the SR. In Creating an Appropriate Model of the Behaviour for Ethics and Integrity of Institutions in the Area of Scientific Research Activities Based on International Comparison and Setting a System of Determining Attributes for Its Effective Implementation and Functioning : Proceedings of Scientific Papers. - Brno : Masaryk University, 2022. ISBN 978-80-280-0183-4, pp. 50-62. VEGA 1/0836/21 (50%), KEGA 019EU-4/2022 (50%).
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.