Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 37  
Vaša otázka: Heslá = "kúpyschopnosť"
  1. JANIGA, Ivan. Retail sa v úvode roku vzchopil. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2022. ISSN 1335-2008, 2022, roč. 27, č. 6, s. 12-15.
    článok

    článok

  2. MATOUŠKOVÁ, Eleonóra. Kúpyschopnosť obyvateľstva Slovenskej republiky. In Modern problems of management: economics, education, health care and pharmacy. International scientific conference. Modern problems of management: economics, education, health care and pharmacy : conference proceedings of the 5th International scientific conference, October 26-29, 2017, Opole, Poland. - Opole : The Academy of Management and Administration, 2017. ISBN 978-83-62683-23-9, pp. 17-19. VEGA 1/0246/16.
    článok

    článok

  3. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IX. (2017) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie : 26.-30.6.2017, Košice, Slovenská republika. Recenzenti: Vincent Jakub, Aneta Bobenič Hintošová. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. CD-ROM [135 s.]. ISBN 978-80-225-4447-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IX. (2017)

    elektronická kniha

  4. FODRANOVÁ, Iveta. Teoretické východiská pre skúmanie slovenských seniorov ako špecifického trhového segmentu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493, 2015, roč. 8, č. 29, s. 16-23. VEGA 1/0216/14. 1/0216/14, VEGA, Transformácia systému sociálnych služieb pre seniorov v kontexte deinštitualizácie sociálnych služieb v pôsobnosti orgánov miestnej samosprávy.
    článok

    článok

  5. MÔCIKOVÁ, Renata. Generácia "Husákových detí" si rada priplatí za kvalitu. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2015. ISSN 1335-2008, 2015, roč. 20, č. 2, s. 16-17.
    článok

    článok

  6. KRÍŽOVÁ, Slávka. Kúpyschopnosť obyvateľstva v Slovenskej republike. In Ekonomika poľnohospodárstva. - Bratislava : Výskumný ústav ekonomiky poľnohospodárstva a potravinárstva, 2015. ISSN 1338-6336, 2015, roč. 15, č. 2, s. 55-67.
    článok

    článok

  7. DRAHOVSKÝ, Ľubomír. Obchod pod tlakom ekonomickej reality. In Tovar & Predaj : časopis pre obchod s rýchloobrátkovým a spotrebným tovarom. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2012. ISSN 1805-0549, Január/Február 2012, roč. 2, č. 3, s. 10-11.
    článok

    článok

  8. LENNEROVÁ, Ivana. Analýza inflačného cielenia vo vybraných krajinách. In Ekonomiko-matematične modeljuvannja i jogo zastosuvannja v nauci i promislivosti : materiali I-šoj Vseukrajinskoj naukovo-praktičnoj konferencii, Krivij Rig, 23 travnja 2011. - Krivij Rig : Vidavnictvo Mineral, 2011, s. 37-39. VEGA 1/0174/11. 1/0174/11, VEGA, Determinanty formovania znalostnej ekonomiky v kontexte novej hospodárskej stratégie "Európa 2020".
    článok

    článok

  9. TÓTH, Richard. Veľa kriku pre nič : kvantitatívne uvoľňovanie peňazí po americky. In Investor : financie & investície & poradenstvo. - Bratislava : ECOPRESS, 2010. ISSN 1335-8235, december 2010, roč. 11, č. 12, s. 22.
    článok

    článok

  10. ČEŠEK, Dominik. Obchodné priestory majú azda najhoršie za sebou : európsky maloobchodný trh - svetlo na konci tunela? In Investor : financie & investície & poradenstvo. - Bratislava : ECOPRESS, 2010. ISSN 1335-8235, február 2010, roč. 11, č. 2, s. 40-41.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.