Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 48  
Vaša otázka: Heslá = "marketing vzťahový"
  1. RIGELSKÝ, Martin - IVANKOVÁ, Viera. Relationship Marketing in Tourism: a Bibliometric Overview. In Journal of Management and Business : Research and Practice. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2020. ISSN 1339-9381, 2020, vol. 12, no. 2, s. 8-20.
    článok

    článok

  2. HANULÁKOVÁ, Eva - DAŇO, Ferdinand. Integration of the Circular Economy System Into the Company Operation. In Digitalization & Smart Green (R)evolution. International Scientific Conference. Digitalization & Smart Green (R)evolution : The Proceedings of the International Scientific Conference, 15th–16th November 2018, (Bratislava, Slovakia). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4588-4, pp. 48-55. VEGA 1/0380/17.
    článok

    článok

  3. GÚČIK, Marián. Holistický marketing v praxi cestovného ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 0139-8660, 2018, roč. 51, č. 1, s.58-61.
    článok

    článok

  4. VAŠKOVÁ, Linda. Sociálne siete ako nástroj marketingu. In MERKÚR 2018. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2018 : The Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists, November 29–30, 2018, (Bratislava, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4554-9, s. 191-198 CD-ROM. VEGA 1/0637/17.
    článok

    článok

  5. ČIHOVSKÁ, Viera. Riadenie vzťahov so zákazníkmi pomáha vytvárať vyššiu hodnotu pre zákazníkov v podmienkach udržateľného rozvoja. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 21-33.
    článok

    článok

  6. JURKOVIČOVÁ, Lujza. Obchodné modely orientované na tvorbu viacnásobnej hodnoty pre zákazníka. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 97-110.
    článok

    článok

  7. VAŇOVÁ, Anna - VITÁLIŠOVÁ, Katarína - BORSEKOVÁ, Kamila. Prípadové štúdie z marketingu územia, z verejného a neziskového marketingu. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 99 s. ISBN 978-80-557-1297-0. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  8. VAŇOVÁ, Anna - VITÁLIŠOVÁ, Katarína - BORSEKOVÁ, Kamila. Place marketing, public and nonprofit marketing: case studies. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 98 s. ISBN 978-80-557-1313-7. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  9. VAŇOVÁ, Anna - VITÁLIŠOVÁ, Katarína - BORSEKOVÁ, Kamila. Place marketing. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 94 s. ISBN 978-80-557-1312-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  10. VITÁLIŠOVÁ, Katarína et al. Verejná politika a úloha občana v nej. Banská Bystrica : BELIANUM, 2017. 165 s. ISBN 978-80-557-1248-2. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.