Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 124  
Vaša otázka: Heslá = "odevy"
  1. ŠEBEN ZAŤKOVÁ, Tímea. Vzhľad učiteľa a štýl odievania ako determinant efektívnej edukácie. In Didaktika : [odborný dvojmesačník]. - Bratislava : Wolters Kluwer SR, 2023. ISSN 1338-2845, 2023, roč. 4, č. 1, s. 24-26.
    článok

    článok

  2. UHRÁKOVÁ, Petra. Nákupný ošiaľ sa nekonal. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2023. ISSN 1335-2008, 2023, roč. 28, č. 3, s. 12-13.
    článok

    článok

  3. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Sustainable Fashion as a Part of the Circular Economy Concept. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2020. ISSN 1339-3081, 2020, roč. 13, č. 3, s. 29-37 online. VEGA 1/0587/19.
    článok

    článok

  4. BLECHOVÁ, Eva. Zalando má roboty na jemnou práci i největší sorter. In Logistika. - Praha : Economia, 2020. ISSN 1211-0957, 2020, roč. 26, č. 10, s. 20-23.
    článok

    článok

  5. PROCHÁZKOVÁ, Katarína. Abraka : dievčatá v akcii. In Metamorfózy startupov na ceste za podnikateľským úspechom : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4767-3, s. 9-10 online.
    článok

    článok

  6. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Vybrané problémy v oblasti udržateľnej módy. In Kruh sa uzatvára. Od lineárnej ekonomiky k cirkulárnej ekonomike : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA č. 1/0587/19. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020. ISBN 978-80-225-4771-0, s. 46-54 online. VEGA 1/0587/19.
    článok

    článok

  7. VOKOUNOVÁ, Dana. Nákupné štýly mladej generácie. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 1, s. 34-41. VEGA 1/0657/19.
    článok

    článok

  8. KNOŠKOVÁ, Ľubica - HLAVATÝ, Ivan - PETROVIČOVÁ, Sandra. Consumer Attitudes to Fashion and to Sustainability. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 229-239 CD-ROM. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok

  9. Circular Economy in Textiles and Apparel : Processing, Manufacturing, and Design. Edited by: Subramanian Senthilkannan Muthu. Cambridge : Woodhead Publishing/Elsevier, 2019. 226 s. The Textile Institute Book Series. ISBN 978-0-08-102630-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  10. GARASOVÁ, Petra - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Perception of Fast Fashion and Sustainable Fashion. In Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism. International Scientific Conference. Trends and Challenges in the European Business Environment: Trade, International Business and Tourism : Proceedings of the 6th International Scientific Conference, October 17 - 18, 2019 (Mojmírovce, Slovak Republic). - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4646-1, pp. 97-106 CD-ROM. VEGA 1/0543/18.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.