Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 535  
Vaša otázka: Heslá = "spokojnosť zákazníkov"
  1. KOŠALKO, Ivan. Všetci hovoria o tvorbe hodnoty, ale čo to vlastne je? In Manažér : časopis pre rozvoj riadiacich pracovníkov. - Bratislava : IBIS partner, 2015. ISSN 1335-1729, 4/2015, roč. 20, zoš. 79, s. 12-13.
    článok

    článok

  2. KAPITÁN, Peter. Zákazník chce v obchode vždy viac. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 1-2, č. 75, (2024.
    článok

    článok

  3. KAPITÁN, Peter. Top prevádzka roka 2023 je Lyra park. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  4. KAPITÁNOVÁ, Tatiana. Niekde stačí aj metrový obslužný úsek. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  5. KAPITÁN, Peter. Vernostný program musí byť šitý na mieru. In Tovar & Predaj. - Praha : ATOZ Marketing Services, 2024. ISSN 1805-0549, 3-4, č. 76, (2024.
    článok

    článok

  6. KORCSMÁROS, Enikö - KINCZEROVÁ, Adriana. The Role of Customer Orientation in the Operation of SMEs. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 0323-262X, 2023, roč. 52, č. 2, s. 72-80.
    článok

    článok

  7. BOTLÍKOVÁ, Milena - PALYZOVÁ, Martina - BOTLÍK, Josef. Satisfaction and Perception of Visitors of Selected UNESCO Cultural and Historical Objects in the Czech Republic. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2023. ISSN 1212-415X, 2023, roč. 23, č. 2, s. 44-58.
    článok

    článok

  8. SAKOWSKI, Ariane. On the Relationship between Nurse Motivation and Patient Satisfaction in Hospitals. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 96-102.
    článok

    článok

  9. BLECHARZ, Pavel. Řízení a zlepšování kvality. 1. vydání. Osnice : Ekopress, 2023. 205 s. ISBN 978-80-87865-83-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  10. HRUŠOVSKÁ, Dana. The Influence of Perceived Value Factors on Overall Consumer Satisfaction. In Economics, Finance and Business Management 2023 : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. International Scientific Conference. Economics, Finance and Business Management 2023 [EFAM 2023] : Economics, Management and Entrepreneurship in Digital Age 2023. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5058-1, pp. 313-319. VEGA 1/0462/23.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.