Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 155  
Vaša otázka: Systematika = "^615^"
  1. KALIŠ, Richard. Economics of the Pharmacy Retail Market: Structure, Competition, and Efficiency. Reviewers: Štefan Rehák, Peter Mandžák. - APVV-18-0425. 1st Edition. Praha : Wolters Kluwer ČR, 2023. 71 s. [4,39 AH]. ISBN 978-80-7676-635-8.
  2. VESZPRÉMI SIROTKOVÁ, Anna - KUBIČKOVÁ, Viera - HALENÁROVÁ, Mária. Kúpeľníctvo a wellness. Recenzenti: Mária Antalová, Ľubomíra Strážovská. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. [148 s.] [5,99 AH]. VEGA 1/0271/23. ISBN 978-80-225-5097-0.
  3. BILKA, Matúš. Pharmacy Chains in Slovakia: Entry Models and Regulation : dizertačná práca. Školiteľ: Martin Lábaj. Bratislava, 2022. 106 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  4. KASARDA, Martin. Kúpele : Slovensko, krajina živej vody. 1. vydanie. Bratislava : DAJAMA, 2020. 159 s. ISBN 978-80-8136-115-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. KRAMÁROVÁ, Zlatica. Európska cena ESPA pre kúpele Luhačovice. In Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. - Žilina : Direct press, 2016. ISSN 1337-0545, 2016, roč. 10, č. jeseň, s. 62-63.
    článok

    článok

  6. TÓTH, Tibor. Requirements for registration of medicines in selected countries of European Union. In Ekonomika, financie a manažment podniku - rok 2015 : zborník vedeckých prác pri príležitosti 75. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4280-7, s. [1-13] CD-ROM. VEGA 1/0784/15.
    článok

    článok

  7. VILDOVÁ, Eliška et al. Measuring customer satisfaction and loyalty in SPA companies. In E + M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2015. ISSN 1212-3609, 2015, roč. 18, č. 1, s. 151-167.
    článok

    článok

  8. SCHOLZ, Petr - MALLINU, Jaroslava. The Most significant spas in the Czech Republic and Slovakia. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2015. ISSN 1337-9313, 2015, roč. 7, č. 4, s. 57-68.
    článok

    článok

  9. RIFAIOVÁ, Daniela. Trpezlivosť vyvážená zlatom. In Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. - Bratislava : News and Media Holding, 2014. ISSN 1335-0684, 9. októbra 2014, roč. 24, č. 40.
    článok

    článok

  10. MRKVOVÁ, Katarína. Efektívnosť podnikania subjektov podnikajúcich v kúpeľníctve. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2014. ISSN 1337-9313, 2014, roč. 6, č. 1, s. 33-39. VEGA 1/0418/11. 1/0418/11, VEGA, Udržateľný marketing a udržateľná spotreba.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.