Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0035666
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20101006144529.6
    100
      
    $a 20101006asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Barboríková $b Katarína
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20101006
  2. SYS0243036
    LBL
      
    00000nas2-22--------450-
    005
      
    20230126085907.5
    011
      
    $a 1335-0897
    100
      
    $a 19991202d2018----m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    110
      
    $a azax
    200
    1-
    $a Daňový a účtovný poradca podnikateľa
    210
      
    $a Žilina $c Poradca podnikateľa $d 2018
    461
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s120009 $1 200 1 $a Daňový a účtovný poradca podnikateľa
    462
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0290507
  3. SYS0002968
    LBL
      
    00689nx^^^22002653^^450
    005
      
    20110812110744.0
    100
      
    $a 20040625asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    250
      
    $a vzdelávanie elektronické
    450
      
    $a e-learning
    675
      
    $a 37 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000231 $x Výchova. Vzdelávanie. Vyučovanie
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 2003
    810
      
    $a Rudolf Sivák a kol.: Slovník znalostnej ekonomiky, Sprint dva, 2011, s. 59 $b Výučba využívajúca spôsoby komunikácie študenta a učiteľa s využitím prostriedkov IKT. Termín sa prvýkrát objavil po r. 1993 s nástupom využívania internetu, avšak do r. 1999 sa vôbec nepoužíval. V súčasnosti sa chápe ako vzdelávací proces, v ktorom sa používajú multimediálne technológie, internet a ďalšie elketronické médiá na zvýšenie efektívnosti vzdelávania. Elektronická komunikácia medzi učiteľom a študentom úzko súvisí s dištančným štúdiom.
    980
      
    $x H

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.