Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0229288
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20250707075335.2
    100
      
    $a 20170412d2016łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a US
    200
    1-
    $a Culture's Influences on Cognitive Reflection $h 5 $f Vladimíra Čavojová, Róbert Hanák
    301
      
    $a VEGA 2/0064/13
    330
      
    $a Vplyv kultúry na kognitívne štýly. Pohľad na výskum spájaný s kognitívnym reflexným testom určeným na meranie kognitívneho štýlu. Kultúrne rozdiely v kognitívnej reflexii. Závery autorov.
    463
    -1
    $1 010 $a 978-1-4987-3669-5 $1 200 1 $a Modeling sociocultural influences on decision making $e understanding conflict, enabling stability $f Edited by: Joseph V. Cohn, Sae Schatz, Hannah Freeman, David J. Y. Combs $v Pp. 85-102 [2,10 AH] $1 210 $a Boca Raton $c CRC Press $d 2016 $1 215 $a [546 p.]
    541
    1-
    $a Vplyvy kultúry na kognitívnu reflexiu $h 5
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050009 $a vedy kognitívne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005186 $a psychológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0009817 $a meranie
    675
      
    $v 1. stred. $z slo
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0013615 $a Čavojová $b Vladimíra $4 070 $9 51 $r 1,07
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0001617 $a Hanák $b Róbert $p EUBFPMKIM $4 070 $9 49 $r 1,03 $f 1979- $T Katedra informačného manažmentu FPM
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170412 $g AACR2
    830
      
    $a Nevykazuje sa na MŠ SR. Pre personálnu bibliografiu. Autor Hanák si vykazuje publikáciu inde. V podkladoch chýba str. 102 (asi prázdna), ale rozsah 85-102 si uvádza aj autor na formulári, aj portál researchgate.net.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0004115
    LBL
      
    00547nx^^^22001933^^450
    005
      
    20230714083033.0
    100
      
    $a 20040817asloy0103 ba
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Silná $b Zuzana
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 2003

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.