Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0181098
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20221020085624.5
    100
      
    $a 20140122d2013łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a External environment as important determinant of Business strategy $f Erika Dudáš-Pajerská
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0180121 $1 010 $a 978-80-225-3730-8 $1 200 1 $a Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania $b elektronický zdroj $e zborník recenzovaných príspevkov z 1. medzinárodnej vedeckej konferencie : 24. - 25. október 2013 Košice, Slovensko $d Marketing management, trade and social aspects of business : proceedings from 1st international scientific conference $f zostavovatelia Denisa Ďuričeková, Michal Chyla $g recenzenti Vanda Lieskovská, Mária Antošová $z eng $v S. [1-11] CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2013 $1 215 $a CD-ROM [617 s.]
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0011470 $a stratégia podnikateľská
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004448 $a politika podnikania
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001945 $a ekológia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005566 $a rozvoj trvalo udržateľný
    675
      
    $a 65.011.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000289 $x Politika podnikania. Podniková stratégia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049125 $a Dudáš-Pajerská $b Erika $p EUBPHFKOP $4 070 $f 1988- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140122 $g AACR2
  2. SYS0192317
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075048.2
    100
      
    $a 20140917d2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng $d slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Guerilla marketing – príležitosť pre malé podniky? $d Guerilla marketing – opportunity for small businesses? $f Erika Dudáš-Pajerská
    330
      
    $a Charakteristika guerilla marketingu. Výhody a nevýhody guerilla marketingu. Guerilla marketing ako príležitosť pre malé podniky.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0191852 $1 010 $a 978-80-561-0143-8 $1 200 1 $a Marketingové trendy v znalostnej spoločnosti $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí 3 $f zostavil a korektúru vykonal: Karol Čarnogurský $g recenzenti: Jaroslav Mazúrek, Ľubica Černá $v S. 50-55 $1 210 $a Ružomberok $c VERBUM $d 2014 $1 215 $a CD-ROM [211 s.] $1 702 1 $3 eu_un_auth*0045975 $a Čarnogurský $b Karol $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0056258 $a Mazúrek $b Jaroslav $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0010844 $a Černá $b Ľubica $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004293 $a podnik malý
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002958 $a kreativita
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003562 $a náklady
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0087225 $a guerilla marketing
    675
      
    $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049125 $a Dudáš-Pajerská $b Erika $p EUBPHFKOP $4 070 $f 1988- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140917 $g AACR2
  3. SYS0021342
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20080731103016.8
    100
      
    $a 20080731asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Liptáková $b Jana
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20080731
  4. SYS0236235
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240417075126.8
    100
      
    $a 20171004d2017łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Reality of housing policy in Slovakia – the issue of rental housing $f Erika Pajerská
    330
      
    $a Právo na bývanie by mohlo byť definované ako základné sociálne právo, ktoré sa vyznačuje a osobitný charakter. Obývací priestor je segment, ktorého úroveň má priamy a nepriamy vplyv na všetkých segmentov hospodárstva. Trend vo vyspelých ekonomikách zdôrazňuje potrebu pružnosti trh bývania, ktorý musí napraviť súčasné hospodárske fungovanie. Flexibilita je založená aj na trhu s prenájmom, v ktorom má Slovensko dlhodobý nedostatok pokroku. Analýza nájomného segmentu bývania na Slovensku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0236214 $1 011 $a 2453-6148 $1 200 1 $a Revue sociálno-ekonomického rozvoja $b elektronický zdroj $e vedecký recenzovaný on-line časopis $v Roč. 3, č. 1 (2017), s. 31-39 online $1 210 $a Bratislava $c Katedra sociálneho rozvoja a práce NHF EU $d 2017
    541
    1-
    $a Realita bytovej politiky na Slovensku – problematika nájomných bytov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004420 $a politika bytová
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003555 $a nájomcovia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006603 $a trh bytový
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003643 $a nehnuteľnosti
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0049125 $a Dudáš-Pajerská $b Erika $p EUBPHFKOP $4 070 $f 1988- $T Katedra obchodného podnikania PHF
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20171004 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.