Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0279309
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20211028103732.1
    017
    70
    $a 10.21003/ea.V187-19 $2 DOI
    100
      
    $a 20211028a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a Effects of the Remote Auditing in Iraq During COVID-19 $f Salowan Hafadh Hamed Al-Taee
    330
      
    $a Dôsledky COVID-19 na stratégiu vzdialeného externého auditu irackého trhového prostredia. Preskúmanie potenciálneho vplyvu krízy COVID-19 na tri významné determinanty kvality auditu počas pandémie. Tieto techniky zahŕňajú riadenie rizík a hodnotenie rizík. Deskriptívny prieskum medzi 25 audítorskými spoločnosťami a 127 audítorskými úradmi.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0279244 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $e Research Journal $v Vol. 187, no. 1-2 (2021), s. 197-205 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2021
    541
    1-
    $a Účinky diaľkového auditu v Iraku počas COVID-19
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001156 $a audit
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001160 $a audítori
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001161 $a audítorstvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0079799 $a koronavírus
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002581 $a Irak
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0083068 $a Al-Taee $b Salowan Hafadh Hamed $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20211028 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  2. SYS0035180
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20110614131245.7
    100
      
    $a 20100818asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Petrisková $b Marta
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100818
  3. SYS0280488
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20211227104150.4
    017
    70
    $a 10.21003/ea.V187-10 $2 DOI
    100
      
    $a 20211227a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a The Influence of Endogenous Innovative Sources on the Development of Exports of Industrial Enterprises $f Alla Dunska, Hanna Zhaldak
    330
      
    $a Hĺbková analýza podstaty rozvoja ekonomického systému, ktorá umožňuje pochopiť rozdiel medzi kategóriami sociálneho a ľudského kapitálu. Zloženie štruktúry sociálneho kapitálu pomocou metódy analýzy hierarchií na príklade JSC a hodnotenia vplyvu prvkov sociálneho kapitálu v kontexte exportných aktivít podniku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0279244 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $e Research Journal $v Vol. 187, no. 1-2 (2021), s. 99-113 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2021
    541
    1-
    $a Vplyv endogénnych inovačných zdrojov na rozvoj exportu priemyselných podnikov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002488 $a inovácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007236 $a vývoz
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002207 $a kapitál sociálny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004300 $a podnik priemyselný
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0083485 $a Dunska $b Alla $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083486 $a Zhaldak $b Hanna $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20211227 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0279311
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20211227104221.4
    017
    70
    $a 10.21003/ea.V187-18 $2 DOI
    100
      
    $a 20211028a2021łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a eng $d eng
    102
      
    $a UA
    200
    1-
    $a The Role of Islamic Marketing Ethics for Customer Loyalty in Islamic Banking Through Customer Satisfaction $f Moh Nasuka, Tony Wijaya, Anas Hidayat
    330
      
    $a Koncepčný a empirický model vplyvu islamskej marketingovej etiky na lojalitu zákazníkov islamských bánk prostredníctvom spokojnosti zákazníkov so službami predajcov a spokojnosti zákazníkov islamských bánk v roku 2020. Etické správanie islamského marketingu, o ktorom sa predpokladá, že ovplyvní lojalitu zákazníkov v islamských bankách integráciou premenných spokojnosti zákazníkov. Údaje zozbierané od 217 zákazníkov islamských bánk v strednej Jáve pomocou techniky účelového vzorkovania. Islamské etické správanie má významný vplyv na lojalitu zákazníkov priamo alebo nepriamo prostredníctvom spokojnosti zákazníkov. Spokojnosť zákazníkov so základnými službami má priamy vplyv na lojalitu zákazníkov v islamských bankách.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0279244 $1 011 $a 1728-6239 $1 200 1 $a Economic annals-XXI $b elektronický zdroj $e Research Journal $v Vol. 187, no. 1-2 (2021), s. 189-196 $1 210 $a Kiev $c Institute of Society Transformation $d 2021
    541
    1-
    $a Úloha islamskej marketingovej etiky pre lojalitu zákazníkov v islamskom bankovníctve prostredníctvom spokojnosti zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002583 $a islam
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001197 $a bankovníctvo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003131 $a lojálnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005821 $a spokojnosť zákazníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002020 $a etika
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0083069 $a Nasuka $b Moh $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083070 $a Wijaya $b Tony $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0083071 $a Hidayat $b Anas $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20211028 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.