Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0196291
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231120134909.4
    100
      
    $a 20150108a2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Hodnotiaci pohovor ako účinný nástroj manažéra $f Monika Rolková
    330
      
    $a Správne a pravidelne vykonávaný hodnotiaci pohovor manažéra s podriadeným a jeho význam. Obsah a vedenie hodnotiaceho pohovoru.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0262682 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále $v Roč. 10 (9), č. 1 (2015), s. 76-79 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2015
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002321 $a hodnotenie pracovníkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0038303 $a pohovor
    675
      
    $a 331.108 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000113 $x Personálna organizácia. Pracovný poriadok. Pracovná disciplína
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0036579 $a Rolková $b Monika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20150108 $g AACR2
  2. SYSr039055
    LBL
      
    ^^^^^naa^^22^^^^^^^^450^
    005
      
    20230927095144.9
    100
      
    $a 20000821a2000 m y0sloc0103 ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Obsahová analýza názvov fakúlt v anglofónnych krajinách $f Štefan Švec
    330
      
    $a Nedostatok znalostí o zvyklostiach v pomenúvaní fakúlt v zahraničí. Potreba pomenovania našich fakúlt a vysokých škôl v angličtine. Metóda skúmania, vzorky. Ukážka excerptnej metodickej jednotky obsahovej analýzy. Výsledky a závery obsahovej analýzy. Pojem vysoká škola. Relativita poňatia programu vysokej školy, fakulty a katedry. Diferenciácia fakúlt. Komplementárnosť univerzitného štúdia a univerzitnej vedy. Princíp motivovanosti v pomenovaní vysokých škôl a fakúlt.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*s124581 $1 200 1 $a ACADEMIA $e súčasnosť a perspektívy vysokých škôl a vedy $v Roč. 11, č. 1 (2000), s. 19-29 $1 210 $a Bratislava $c Ústav informácií a prognóz školstva $d 2000
    610
    1-
    $a školy vysoké $9 eu_un_auth*h0006261
    610
    1-
    $a univerzity $9 eu_un_auth*h0006727
    610
    1-
    $a analýza obsahová $9 eu_un_auth*h0001091
    610
    1-
    $a odbory študijné $9 eu_un_auth*h0003917
    610
    1-
    $a odbory učebné $9 eu_un_auth*h0003918
    610
    1-
    $a pojmy $9 eu_un_auth*h0004404
    610
    1-
    $a unifikácia $9 eu_un_auth*h0006725
    610
    1-
    $a angličtina $9 eu_un_auth*h0001113
    675
      
    $a 378 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000232 $x Vysoké školstvo. Vedecká výučba
    700
    -1
    $a Švec $b Štefan $3 eu_un_auth*p0049351 $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20000821 $g AACR2
  3. SYS0045519
    LBL
      
    $$$$$nx^^b22$$$$$3^^45
    005
      
    20120427094905.5
    100
      
    $a 20120427asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2
    210
    12
    $a Teoretické a praktické aspekty veřejných financí $b Mezinárodní odborná konference $d 17. $e Praha, Česko $f 13.-14.4.2012
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20120427

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.