Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0079003
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20200707144708.2
    100
      
    $a 20200707asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Gánovská $b Martina
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200707
  2. SYS0087429
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20230313110711.6
    100
      
    $a 20230313asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Chortok $b Yulija
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20230313
  3. SYS0213266
    LBL
      
    00000nla--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502073542.4
    100
      
    $a 20160229d2015łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Interkultúrne rozdiely v destinačnom marketingu Slovenska $d Intercultural differences in destination marketing of Slovakia $f Sabina Fuller
    330
      
    $a Kultúrne odlišnosti v destinačnom marketingu Slovenska, v rámci komunikácie na trhu Veľkej Británie a Nemecka. Analýza zdrojových trhov - Veľkej Británie a Nemecka, z hľadiska veľkosti a bonity, určenie segmentácie klientely a profilu konkrétnych segmentov vrátane ich výdavkov a dôvodov cestovať do zahraničia. Sledovanie návštevnosti Slovenska turistami z daných krajín a vytvorenie profilu britského a nemeckého turistu na Slovensku s príkladmi personalizovanej ponuky destinácie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0213187 $1 010 $a 978-80-225-4199-2 $1 200 1 $a Vedecké state Obchodnej fakulty 2015 $b elektronický zdroj $e zborník vedeckých statí $f zborník zostavili: Peter Drábik, Paulína Krnáčová, Ivan Hlavatý $g recenzenti: Gabriela Pajtinková - Bartáková, Jan Koudelka $v S. 77-89 CD-ROM $1 210 $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2015 $1 215 $a CD-ROM [205 s., 12,71 AH] $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070870 $a Drábik $b Peter $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0012591 $a Krnáčová $b Paulína $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0070630 $a Hlavatý $b Ivan $4 220 $1 702 1 $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675 $1 702 1 $3 eu_un_auth*p0045712 $a Koudelka $b Jan $4 675
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005582 $a ruch cestovný medzinárodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004460 $a politika ruchu cestovného
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0048954 $a komunikácia interkultúrna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005750 $a služby doplnkové
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0052576 $a manažment destinačný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0002215 $a marketing služieb
    675
      
    $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0060795 $a Fuller $b Sabina $p EUBOBFKSC $9 100 $q I $4 070 $T Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20160229 $g AACR2
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  4. SYS0299351
    LBL
      
    00000nlm--22^^^^^---450-
    005
      
    20240502074536.8
    010
      
    $a 978-80-89105-87-8
    035
      
    $a 1144136 $2 CREPC2
    100
      
    $a 20200212d2024łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Základné makroekonomické rámce vývoja slovenskej ekonomiky v roku 2024 $f Pavol Ochotnický, Miloš Hofreiter, Mária Vojtasová, Ladislav Vaškovič, Daniela Širáňová $a Očakávania podnikateľskej sféry (Rozbor výsledkov ekonomického prieskumu SOPK 2023-2024) $b elektronický zdroj
    205
      
    $a 1. vydanie
    210
      
    $a Bratislava $c Slovenská obchodná a priemyselná komora $d 2024
    215
      
    $a 116 s. [5,8 AH] $9 5,8
    300
      
    $a Publikácia je zložená z dvoch častí: Ochotnický, P., Hofreiter, M., Vojtasová M.: "Základné makroekonomické rámce vývoja slovenskej ekonomiky v roku 2024" a Vaškovič, L., Širáňová, D.:"Očakávania podnikateľskej sféry (Rozbor výsledkov ekonomického prieskumu SOPK 2023 - 2024)".
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005148 $a prostredie ekonomické
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007223 $a vývoj hospodársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0001567 $a eurozóna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007088 $a výkonnosť ekonomiky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006628 $a trh práce
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004461 $a politika sociálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001376 $a ceny
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003272 $a mena
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006608 $a trh finančný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003800 $a obchod zahraničný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004432 $a politika fiškálna
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005227 $a rast hospodársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0044167 $a prieskum
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004286 $a podnikatelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006095 $a subjekt
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007205 $a výsledok hospodársky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005064 $a prognózy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005150 $a prostredie podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0050011 $a ohodnocovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005657 $a sektor verejný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004433 $a politika hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003973 $a opatrenia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005449 $a riziko podnikateľské
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005699 $a sily pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004535 $a porovnanie medzinárodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    675
      
    $a 338.27 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000158 $x Hospodárske prognózy
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0030423 $a Ochotnický $b Pavol $p EUBFNHKFI $4 070 $f 1954- $9 50 $r 2,9 $T Katedra financií FNH
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0013209 $a Hofreiter $b Miloš $9 30 $4 070 $f 1982- $r 1,74
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0075377 $a Vojtasová $b Mária $p EUBFNHKFI $4 070 $9 20 $f 1997- $q I $r 1,16 $T Katedra financií FNH
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0034820 $a Vaškovič $b Ladislav $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*0086005 $a Širáňová $b Daniela $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20200212 $g AACR2
    830
      
    $a me: Chýbajú percentulálne podiely zvyšných dvoch autorov - neboli dodané.
    T85
      
    $x existuji fulltexy
  5. SYS0192562
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231120134432.0
    100
      
    $a 20140924a2014łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Zamestnanci a ich stimulovanie $f Miroslav Tichý
    330
      
    $a Úlohou manažmentu organizácie je ovplyvňovať (stimulovať) pracovnú motiváciu. Hmotné a nehmotné stimuly. Mzdový systém. Príplatky, prémie, podiely na hospodárskych výsledkoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0252183 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále $v Roč. 8, č. 10 (2014), s. 46-48 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2014
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006015 $a stimulovanie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006023 $a stimuly pracovné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006021 $a stimuly hmotné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003513 $a mzdy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004993 $a príplatky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004882 $a prémie
    675
      
    $a 331.101.3 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000098 $x Pracovná motivácia. Pracovná morálka. Podnety k práci
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0031217 $a Tichý $b Miroslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140924 $g AACR2
  6. SYS0053808
    LBL
      
    $$$$$nx^^b22$$$$$3^^45
    005
      
    20140109094110.4
    100
      
    $a 20140109asloy0103 ba0
    152
      
    $a AACR2
    210
    12
    $a Marketing manažment, obchod a sociálne aspekty podnikania $b Medzinárodná vedecká konferencia $d 1. $e Košice, Slovensko $f 24.-25.10.2013
    410
    12
    $a Marketing management, trade and social aspects of business $b International scientific conference
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20140109

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.