Basket

  Untick selected:   0
  1. SYS0112412
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019094217.0
    100
      
    $a 20100412a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Jak jiným okopat jejich kotníček $f Bohuslav Bohuněk
    330
      
    $a Využívanie porovnávacej reklamy obchodnými spoločnosťami. Príklady využívania porovnávacej reklamy telekomunikačnými operátormi, obchodnými reťazcami, výrobcami automobilov, finančnými inštitúciami v Českej republike. Porovnávanie výrobkov v porovnávacích testoch.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 30-31 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005824 $a spoločnosti
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007161 $a výrobcovia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006550 $a testy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0006554 $a Bohuněk $b Bohuslav $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100412 $g AACR2
  2. SYS0065760
    LBL
      
    $$$$$nx^^a22$$$$$3^^45
    005
      
    20170222074158.1
    100
      
    $a 20170222asloy0103 ba0
    106
      
    $a 0
    152
      
    $a AACR2
    200
    -1
    $a Kubínová $b Zuzana
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20170222
  3. SYS0056785
    LBL
      
    01468naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20231016105816.2
    100
      
    $a 20070507a2007łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Lákavé způsoby propagace potravin mají své zákonné hranice $f Dagmar Bicková
    330
      
    $a Zákony, ktoré je potrebné rešpektovať pri propagácii potravinárskych výrobkov. Porovnávacia reklama nie je zakázaná. Nariadenie Európskeho parlamentu a Rady č. 1924/2006 o uvádzaní nutričných hodnôt a vplyvu na zdravie nadobúda účinnosť 1.7.2007. Kedy je možné uvádzať informáciu "bez tuku". Nariadenie sa týka aj alkoholických nápojov. Nutnosť rešpektovať všeobecné pravidlá týkajúce sa každej reklamy.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0129890 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 4, č. 4 (duben 2007), s. 36-37 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2007
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004322 $a podpora predaja
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002460 $a informácie
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002808 $a komunikácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004817 $a predpisy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004572 $a potraviny
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0012934 $a Bicková $b Dagmar $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20070507 $g AACR2
  4. SYS0112435
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019094214.2
    100
      
    $a 20100412a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Marketingové přestřelky $f Jan Binar
    330
      
    $a Príklady porovnávacej reklamy z praxe: reklama na čokoládu Cadbury a Whitttaker`s, legendárny boj medzi Coca-Colou a Pepsi. Efekty porovnávacej reklamy. Pritiahnutie pozornosti, rozoznanie značky a vybavenie si reklamy. Ovplyvnenie postoja ku značke, dôveryhodnosť a vernosť ku značke. Akcia - úmysel kúpiť tovar a nákupné správanie.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 32-33 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005138 $a propagácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005048 $a produkty
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007566 $a značky výrobkov
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005924 $a správanie spotrebiteľa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003604 $a nákup
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0034100 $a Binar $b Jan $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100412 $g AACR2
  5. SYS0112438
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019094212.4
    100
      
    $a 20100412a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Mýty a pravdy srovnávací reklamy $f Petr Kůta
    330
      
    $a Právny pohľad na porovnávaciu reklamu. Do 1.1.2001 porovnávacia reklama zakázaná. Novela obchodného zákonníka a povolenie porovnávacej reklamy za určitých podmienok. Dodržiavanie zásad férovosti a objektívneho prístupu.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 26-27 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004761 $a právo obchodné
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0007432 $a Kůta $b Petr $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100412 $g AACR2
  6. SYS0145115
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20231208095513.3
    100
      
    $a 20111215a2011łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo $d eng
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Porovnávacia reklama v slovenskom právnom poriadku $f Jozef Vozár, Lukáš Lapšanský
    330
      
    $a Právna úprava porovnávacej reklamy v SR. Zaradenie právnej úpravy porovnávacej reklamy do právnej normy verejného práva. Právna úprava porovnávacej reklamy ako dôsledok záväzku implementovať európsku smernicu. Vzťah právnej úpravy porovnávacej reklamy a právnej úpravy nekalej súťaže. Definícia pojmu porovnávacia reklama.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0212470 $1 011 $a 0032-6984 $1 200 1 $a Právny obzor $e teoretický časopis pre otázky štátu a práva $v Roč. 94, č. 6 (2011), s. 558-576 $1 210 $a Bratislava $c Ústav štátu a práva SAV $d 2011
    541
    1-
    $a Comparative advertising in Slovak law
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005778 $a smernice
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006157 $a súťaž nekalá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004531 $a poriadok právny
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029130 $a Vozár $b Jozef $4 070
    701
    -1
    $3 eu_un_auth*p0055177 $a Lapšanský $b Lukáš $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20111215 $g AACR2
  7. SYS0240154
    LBL
      
    00000naa--22^^^^^---450-
    005
      
    20180213112326.8
    100
      
    $a 20180212a2018łłłłm--y0sloc0103----ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Skrytá reklama $f Jozef Jaško
    330
      
    $a So vznikom obchodných vzťahov je nerozlučne spätý aj vznik hospodárskej súťaže, v ktorej sa subjekty snažia o získanie lepšieho postavenia na trhu. S tým súvisí aj potreba právnej regulácie v tejto oblasti. Zákonom predpísané znaky, ktoré by mala spĺňať hospodárska súťaž, aby nedochádzalo k zneužívaniu účasti na hospodárskej súťaži a poškodzovaniu iných súťažiteľov. Definícia pojmov: reklama, zákazená reklama a nekalá súťaž.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0239895 $1 011 $a 1337-060X $1 200 1 $a Práce a mzdy bez chýb, pokút a penále $v Roč. 13, č. 2 (2018), s. 51-53 $1 210 $a Žilina $c Poradca $d 2018
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0057287 $a reklama skrytá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006157 $a súťaž nekalá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006156 $a súťaž hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005307 $a reklama klamlivá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0019349 $a Jaško $b Jozef $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20180212 $g AACR2
  8. SYS0112437
    LBL
      
    $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20231019094213.3
    100
      
    $a 20100412a2010łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Srovnání mezi dvorky $f Veronika Bartošová
    330
      
    $a Prístup štátov k porovnávacej reklame. USA ako raj porovnávacej reklamy z dôvodu liberálneho postoja k nej. Počiatky porovnávacej reklamy v európskych štátoch a jej vnímanie ako nekalosúťažnej praktiky. Smernica Európskej únie, ktorá vymedzuje pravidlá pre využívanie porovnávacej reklamy na európskom trhu. Ázia verzus západný svet.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0182210 $1 011 $a 1214-9594 $1 200 1 $a TREND marketing $e měsíčník pro marketingový management $v Roč. 6, č. 3 (Březen 2010), s. 33 $1 210 $a Praha $c Economia $d 2010
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002125 $a firmy
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002842 $a konkurencia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002047 $a Európa
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006732 $a USA
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001181 $a Ázia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0026615 $a Bartošová $b Veronika $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20100412 $g AACR2
  9. SYS0040069
    LBL
      
    01393naa$$2200277$$$450$
    005
      
    20231018125840.3
    100
      
    $a 20060320a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Srovnávací reklama je sice přípustnou technikou, ale... $f Libor Štajer
    330
      
    $a Porovnávacia reklama je v Českej republike od 1.1.2001 prípustnou technikou boja v rámci hospodárskej súťaže. Splnená požiadavka európskej smernice o klamlivej a porovnávacej reklame 84/450/EHS. Porovnávanie systémové, vnútorné a abstraktné. Superlatívna reklama. Kritizujúca porovnávacia reklama. Porovnávacia reklama odkazujúca na zvláštnu ponuku.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109586 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 10, č. 3 (březen 2006), s. 20-21 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005307 $a reklama klamlivá
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005292 $a regulácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004825 $a predpisy právne
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0007388 $a zákonník obchodný
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005027 $a harmonizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010364 $a Štajer $b Libor $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060320 $g AACR2
  10. SYS0038931
    LBL
      
    01289naa$$2200265$$$450$
    005
      
    20231018125846.3
    100
      
    $a 20060222a2006łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a cze
    102
      
    $a CZ
    200
    1-
    $a Výhody a rizika srovnávací reklamy $f Libor Štajer
    330
      
    $a Legislatívna úprava použitia porovnávacej reklamy v Českej republike. Text úpravy porovnávacej reklamy prebratý zo smernice Európskeho parlamentu a Rady 97/55/ES. Porovnávacia reklama všeobecne zakázaná a prípustná len za určitých podmienok. Definícia porovnávacej reklamy. Prípustnosť porovnávacej reklamy podľa uvedenej smernice.
    463
    -1
    $1 001 eu_un_cat*0109586 $1 011 $a 1211-7315 $1 200 1 $a Marketing magazine $v Roč. 10, č. 2 ((únor 2006), s. 50-52 $1 210 $a Praha $c Mladá fronta $d 2006
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005305 $a reklama
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005308 $a reklama porovnávacia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0006156 $a súťaž hospodárska
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0004742 $a právo
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*0005027 $a harmonizácia
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003042 $a legislatíva
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001544 $a Česko
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0002048 $a Európska únia
    675
      
    $a 659.1 $v 1. stred. $z cze $T . $3 eu_un_auth*h0000351 $x Propagácia. Reklama
    700
    -1
    $3 eu_un_auth*0010364 $a Štajer $b Libor $4 070
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20060222 $g AACR2

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.